En fråga om inflytande – Du har fått kunden att gå in i butiken, men vad händer härnäst?

den 7 september 2015

Det är förmiddag och allt är ljust och fräscht. Du är på bra humör och redo för nya saker. Det är nu butiken ska spegla din sinnesstämning och vända sitt allra mest positiva ansikte mot världen. Vid lunchtid kan tempot ha sjunkit en aning och du kanske är redo för något lite mer avspänt. Och när kvällen kommer är du helt avspänd.

Det här är en enkel sammanfattning av hur sinnesstämningen hos många av oss förändras under dagen. Butiker som vill maximera utsikterna till försäljning bör förmodligen spegla den förändringen.

Läs hela artikeln

Planlösning och skyltning, tempo och stämning samt vägen till köp är alla lika viktiga för att hålla igång samtalet med din kund.

Den här texten lyfter fram några av de aspekter som är viktigast att tänka på när du utformar din butiksmiljö.

Nedladdning gratis whitepaper

Nyhetsbrev

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få nyheter, referenser, innovationer och inspiration från Pergo.

Prenumerera

Följ oss: